Sayfalar

4 Ağustos 2010 Çarşamba

İLK INGLOTLARIM

Not:lütfen bana kızmayın blog düzenleme konusunda da pek bir acemiyim acaba bu ürünleri tek tek başlıklarla mı yazmam lazımdı bilemedim doğrusu.


Bu paleti seçerken çok zorlanmıştım sağ olsun inglot çalışanları çok ilgili benimle birlikte epey uğraştılar.Sonunda bu renklerde karar kıldım ve 4 lü far paletim hazırdı özellikle palet muhteşem.
Nihayet resim ve swash yapacak fırsatı buldum.Renkler çok belirgin tek sürüşte mükemmel duruyor.






















Diğer bir paletim ise yine bir çok kez bu olsun ,olmadı vazgeçtim lütfen bu olsun diyerek 1 saatten fazla uğraştığım nihayet karar verebildiğim 4 lü far ve bir allık tan oluşuyor.
İşte bu paletimin renkleride şöyle buyrun;

buda allığık resim çekme özürlüyüm.
Bloğum sayesinde öğreneceğim ilk fırsatta bu paletlerle yaptığım makyajlarımıda ekleyeceğim.
  


Tam rengi yakalayamadım bu farın



Tam rengi yakalayamadım bu farın

3 yorum:

Adsız dedi ki...

4lü far ve allık paletine bayıldım,bende bir palet oluştursaydım bu renkleri tercih ederdim heralde :)

ebrununmutfagindan dedi ki...

güle güle kullan tatlım güzel seçimler yapmışsın biraz tuzlu olmuştur ama değer güle güle kullan

mercan dedi ki...

teşekkürler kızlar